Desembre

Desembre

ME ACOMPAÑAN

jueves, 11 de julio de 2013

SEGUIDORS - SEGUIDORES



BONES TARDES:
Resulta que ja han aparescut les estimades cares o perfils  dels seguidors.
Se  veian desde els altres llochs, pero jo no podía veurels desde el meu ordenador.
Ja s´arreglat i jo estic pero que molt contenta.
PAU I BÉ.
Desde Valencia amb carinyo

BUENAS TARDES:
Resulta que ya han aparecido las estimadas caras o perfiles de los seguidores.
Se veían desde otros lugares, pero desde mi ordenador no podía verlos.
Ya se ha arreglado y yo estoy pero que muy contenta.
PAZ Y BIEN.
Desde Valencia con cariño, Montserrat Llagostera Vilaró 

Si queréis ver mi otro blog de fotografías clicad http://lamiradadeunarosadeabril.blogspot.com

9 comentarios:

  1. Celebro que se hayan puesto en su sitió, aqui esta cayendo,una tormenta que tapa la montaña

    ResponderEliminar
  2. A mi también alguna vez me ocurrió. Cuando tengas algún problema con blogger entra en su foro y al rato te envían la solución por mail.
    Besosss Montse

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

      Eliminar
    2. Hola Norma2,
      Ya se ha arreglado.
      Muchas gracias, en esta foto mi padre tenía 20 añois.
      Besos, Montserrat

      Eliminar
    3. Hola de nuevo Norma2.
      Resulta que la que me había comentado sobre la foto de mi padre era ambar, en la anterior entrada. Disculpa.
      Besos, Montserrat

      Eliminar
  3. Caram, ens havies perdut? devíem jugar a fet i amagar...A mi un dia em van desaparèixer tots els noms dels seguidors i per art de màgia, van tornar a sortir...Em sembla que a tothom li passa alguna cosa d'aquestes, de tant en tant.

    Petonets amb quatre gotes de pluja, Montserrat. Feia una olor de terra mullada!!!

    ResponderEliminar
  4. Hola M. Roser.
    El cas que la gent desde els seus ordenadors si que m´els veien. Era a mi que amb sortien en blanc.
    He anat a la meva plantilla i allí si que estaban, pero quan tornava al blog, estaven en blanc.
    He tocajat varies coses, al final en sortit, no se si per casualitat.
    Una abraçada, Montserrat

    ResponderEliminar
  5. Jo no seguisc massa això dels seguidors però potser estiga en el teu, la veritat és que no ho sé, però bé, el cert és que els polps estan d'allò més naturalitzats a les nostres platges i dir-te una miqueta en pla de broma, quin home no ha estat una miqueta polp a la platja en algun moment de la seua vida? he, he, he...

    Vicent

    ResponderEliminar